, ,

Isteri Vs Tunang, Astro Ria (2016)

Isteri Vs Tunang mengisahkan Zaim, orang yang membanggakan dalam mata Alana menaikkan kemarahan wanita itu bodoh kemudian mencabar orang yang mengawininya. Bagi ego seseorang, Zaim menyahut cabaran itu.

Kehadiran Irfan Fakhrul dirasai semasa waktu yang tepat. Dengan bantuan dari orang itu, Alan bertanya kepadanya motilitas sebagai teman wanita dan lupa untuk memenuhi dengan Alan untuk membatalkan pertunangan antara Alana dan Zaim. Encik Dahlan LED untuk bantahan daripada Alana dipaksa untuk mematuhi berkahwin Zaim bagi menjaga nama besar keluarga. Apabila anda berasa gembira kerana dapat mencabar Alana, Zaim semula mewujudkan hubungan dengan Amira Irdina, bekas bertunang.

Bagaimana sambungan menyelesaikan Alana dan Zaim? akan bahtera itu, yang ditubuhkan pada premis ego dan manakala tidak tahan cinta? Adakah Amira menghapuskan atau Alana dari kehidupan Zaim? Agensi Bangsa-Bangsa Bersatu adalah yang ketiga? Amira? Alana? Antara pasangan vs pengantin-to-be. yang akhirnya menjadi Associate dalam pilihan Nursing?

Pelakon: Hisyam Hamid, Scha Al-Yahya, Sharifah Sakinah & Azrel Ismail